پرنیان فارسی‌ساز مایکروسافت داینامیکس 365 و رفع مشکل فارسی سازی ریبون‌ها

از جمله مشکلاتی که در اصلاح ترجمه ریبون‌ها برای زبان فارسی در بخش زبان مایکروسافت داینامیکس وجود دارد. روش استاندارد اصلاح ترجمه در مایکروسافت داینامیکس مبتنی بر اکسپورت و ایمپورت ترجمه‌ها از طریق پرونده‌های اکسل است. متاسفانه همانطور که در منابع دیگر هم به آن اشاره شده است، این روش برای ترجمه‌ی ریبون‌ها به درستی کار نمیکند. در واقع در پرونده‌ی اکسل، عبارتهایی که با کلید واژه RibbonCustomizaton مشخص شده‌اند، را نمیشود تغییر داد. درواقع اگر این عبارت‌ها ترجمه شوند، به هنگام وارد کردن یا ایمپورت پرونده، خطایی روی میدهد. از آنجایی که فارسی‌ساز پرنیان از همین روش استاندار برای ترجمه استفاده میکند، طبیعتا در ترجمه‌ی مربوط به ریبون‌ها دچار مشکل میشود. اما به دلیل روش پیشرفته آزمایش و بهینه سازی نرم افزار فارسی ساز پرنیان به دلیل به روزرسانی مستمر و بی وقفه روی آن، این قبیل موارد بسیار سریع مشخص شده و برطرف می شوند.

بررسی‌های دقیق‌تر نشان میدهد که این خطا به متد 'UpdateUnternal' مربوط میشود: در واقع این متد به هنگام بروزآوری موارد مربوط به RibbonCustomization دچار اشکال میشود. همچنین بررسی‌های بعدی توسط برنامه نویسان ما نشان داد که میشود این خطا را نادیده گرفت بدون آنکه مشکلی پیش آید. اینکار با تغییر متد Update انجام میشود:

هم اکنون می توانید نرم افزار پرنیان برای Microsoft Dynamics 365 را از راه های ارتباطی شرکت گستره نگار تهیه نمائید. همچنین امکان مشاهده و سفارش اینترنتی محصولات گستره نگار از طریق لینک زیر امکان پذیر است.

ورود به صفحه فروشگاه اینترنتی

۰۲۱ – ۸۸۵۲۰۴۱۲ – ۱۵ :تلفن

Parnian_Sales :آی دی تلگرام فروش

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

سبد خرید
پیمایش به بالا
Scroll to Top