پرنیان – تقویم شمسی برای پریماورا (Primavera) تحت وب (P6EPPM)

پریماورای تحت وب یا   Primavera P6 Enterprise Project Portfolio Management  (P6EPPM)  یک نرم‌افزار تحت وب است که نسل جدید برنامه‌ی کنترل پروژه پریماورا P6 را تشکیل می‌دهد. در این محصول اوراکل درواقع یک رابط کارآمد تحت وب را به پکیج پریماورا اضافه کرده است که به خوبی امکان انتشار اطلاعات پروژه و امکان همکاری سازمانی بر روی آن را افزایش می‌دهد. همزمان کاربران می‌توانند از رابط کاربر سنتی پریماورا استفاده کرده و از مزایای آن برخوردار شوند. P6EPPM یک نرم‌افزار مدرن است به این معنا که در تولید آن از استانداردها و الگوهای مدرن توسعه نرم‌افزارهای تحت وب استفاده شده است. وب سایت تقریبا کاملا به صورت جاوااسکریپت و کلاینت ساید نوشته شده است و در سمت سرور فقط api کار شده است. این موضوع کار فارسی‌‌سازی را در محدوده‌ی جاوا اسکریپت قرار می‌دهد. با وجود استفاده از الگوهاب مدرن در این پیاده‌سازی و لایبراری‌های استفاده شده در آن موارد مورد نیاز برای بکارگیری از تقویم‌های مختلف در نظر گرفته نشده است و این کار را کمی پیچیده می‌کند. پرنیان برای P6EPPM امکان استفاده از تقویم شمسی را به این محصول اضافه می‌کند و کاربر می‌تواند از پریماورای تحت وب با تقویم شمسی استفاده کند:

به هنگام ورود اطلاعات کاربر می‌واند تارخ‌ها را به صورت تقویم شمسی وارد کند:

پرنیان برای پریماورای تحت وب، به صورت یک سرویس ویندوز ارائه می‌شود که به سادگی مانند سایر ماژول‌های پرنیان نصب می‌شود. وقتی این سرویس اجرا می‌شود، تغییرات مورد نیاز برای تقویم شمسی به صورت خودکار انجام می‌شود. به این ترتیب این ماژول مانند سایر ماژول‌های پرنیان در فایل‌های اجرایی پریماورا تغییری نمی‌دهد، تغییراتی که ممکن است باعث بروز اشکالات ناخواسته‌ای شوند. در عوض این تغییرات به شکل کنترل‌شده‌ای به هنگام اجرا اعمال میشوند به این ترتیب کاربر کنترل‌کاملی برروی عملیات دارد و با اجرا و یا توقف سرویس پرنیان می‌تواند آنرا کنترل کند:

پیاده‌‌سازی تقویم شمسی به صورتی کاملا استاندارد و بدون هیچگونه تغییری در دیتابیس و اطلاعات پایدار (persistence) انجام می‌شود و کاربر می‌تواند مطمئن باشد که پرنیان هیچگونه خللی در کاربردهای محاسباتی و اطلاعاتی پریماورا بوجود نمی‌آورد به ترتیبی که می‌شود با برنامه‌ی استاندارد P3 Enterprise به این بانک اطلاعاتی وصل شد و بدون کوچکترین تغییری از آن استفاده کرد. بر اساس استفاده از همین روش استاندارد است که پرنیان می‌تواند تقویم شمسی و میلادی را به صورت همزمام پشتیبانی کند. هر یک از کاربران پریماورا تحت وب می‌تواند تقویم کاری خود را روی میلادی و یا شمسی تنظیم کند. و مثلا در حالیکه برخی از کاربران اطلاعات پروژه‌ها را با تقویم میلادی می‌بینند سایرین از همان اطلاعات را با تقویم شمسی استفاده خواهند کرد. امکانات پرنیان برای پریماورای تحت وب (P6 EPPM)
  • تقویم شمسی در جداول: تقویم شمسی در ستونهای تاریخ در تمامی جدول‌ها
  • تقویم شمسی در نمای گانت
  • تقویم شمسی در کنترل انتخاب تاریخ (date picker)
  • تقویم شمسی در فرم‌های ورود اطلاعات
  • تقویم شمسی در تایم‌شیت‌ها
  • پشتبانی همزمان از تقویم شمسی و میلادی
برای اطلاعات بیشتر در خصوص این محصول و شرایط تهیه‌ی آن می‌توانید با بخش فروش شرکت گستره‌نگار تماس بگیرید.  

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

سبد خرید
پیمایش به بالا
Scroll to Top